Blog utworzyłam z myślą o nauczycielach realizujących awans zawodowy.Zawiera przykładowe dokumenty, takie jak plan rozwoju zawodowego, sprawozdania, konspekty zajęć,kartę hospitacji, obserwacji, arkusz samooceny, itp. Sama jestem nauczycielką języka angielskiego ubiegającą się o stopień nauczyciela mianowanego.Mam nadzieję,że mój blog okaże się pomocny dla innych nauczycieli.Owocnej lektury!

sobota, 6 września 2008

Wrocław, 16. 05. 2008 r.

Sprawozdanie z III Szkolnego Konkursu

Małych Form Teatralnych w języku angielskim

dla klas 4-6 szkoły podstawowej

Dnia 14 maja o w godz. 12.35 – 15.00 w .............................................we Wrocławiu odbył się III Szkolny Konkurs Małych Form Teatralnych w języku angielskim dla klas 4-6 szkoły podstawowej. Konkurs został przygotowany i poprowadzony przez............................. W pracach jury uczestniczyła.........................................

W konkursie wzięło udział 48 uczniów –10 osób z klas piątych, 12 osób z klas szóstych oraz 26 osób z klas czwartych. Najliczniej zaangażowała się klasa 4b - 17 osób. Uczestnicy konkursu zostali podzieleni na dwie kategorie - klas czwartych oraz piątych i szóstych.

Większość uczniów systematycznie przygotowywała się od kilku miesięcy podczas prób na zajęciach koła z języka angielskiego oraz w domu. Wszyscy uczniowie bardzo zaangażowali się w przygotowanie przedstawień i, jak zwykle, podczas konkursu wykazali się także i w tym roku dużą pomysłowością i zdolnościami, zarówno aktorskimi, jak i językowymi.

W kategorii klas czwartych jury przyznało pierwsze miejsce grupie teatralnej z klasy 4b (”In the Army’), drugie grupie z kl. 4a (”The Doctor”) i z kl. 4b (”Mrs Jones”), trzecie miejsce grupom z kl. 4b (”Mrs Universe i ”The New James Bond Film”) oraz czwarte miejsce grupie z kl. 4a (”The Check-in”) ex quo. W kategorii klas piątych i szóstych jury przyznało pierwsze miejsce dla grupy z kl. 6b (”The Fire Practice”) i 5b (”The Restaurant”), drugie miejsce dla grupy z kl. 5a (”Superman and the Psychiatrist”) oraz trzecie miejsce dla grupy z kl. 6a (”The Police”) oraz czwarte miejsce dla grupy z klasy 6b (”The Bus Stop”). Jury przyznało także dziesięć wyróżnień.

Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają podczas zakończenia roku szkolnego dyplomy oraz płyty ze zdjęciami i nagraniami ich przedstawień. Na najlepszych czekają dodatkowe nagrody - pomoce do nauki języka angielskiego.

Konkurs cieszył się zainteresowaniem zarówno uczniów osiągających lepsze, jak i gorsze wyniki w nauce języka angielskiego. Świadczy to o tym, że ta forma nauki – poprzez zabawę w teatr- dociera do dużej grupy uczniów, bez względu na ich wiedzę i umiejętności językowe. Ponadto, forma ta pozwala uczniom poczuć się pewniej w języku obcym i przełamać strach przed mówieniem. Warto też dodać, że konkurs cieszył się znacznie większym zainteresowaniem w porównaniu do poprzedniego roku. W tym roku szkolnym wzięło w nim udział 11 grup teatralnych, w poprzednim 4.

Brak komentarzy:

O mnie

Jestem nauczycielką języka angielskiego ubiegającą sie o awans na stopień nauczyciela mianowanego.